Powered By Blogger

уторак, 19. новембар 2013.

Moje prve rukavice bez prstiju

   Pre nekoliko meseci, moja šestogodišnja ćerka je poželela da joj mama, ishekla rukavice bez prstiju. Hoće dete da bude moderno. Stalno surfuje internetom, zajedno sa mamom i vidi nove ideje.
   A mene koja obožava da hekla i da udovolji svojoj deci, nije me bilo teško ubediti. Zato sam uzela heklicu u ruke i konac (pamučne trake), koji se vidi jednim delom, na ovoj fotografiji.






To je konac u maslinasto zelenoj boji.
A evo i rukavica.












 Rukavice sam opheklala belim koncem.
 Moja manekenka.






A od tog istog konca sam isheklala i šešir koji je bio namenjen meni, ali,kada sam ga iznela na prvu izložbenu prodaju, na Kopaoniku, šešir je prodat. A ja sam obećala sebi da ću isheklati drugi.










Do sledećeg posta  
          Jadranka.            








Нема коментара:

Постави коментар