Powered By Blogger

понедељак, 18. новембар 2013.

Korice za knjigu

U jednom od prethodnih postova, sam vam pokazala meni drage knjige, koje sam kupila,ali na žalost bez korica, knjige možete videti ovde. Razmišljala sam kakve korice bih mogla napraviti i od čega. Ideju mi je dala moja prijateljica, a ja sam tu ideju nadogradila. Ponekad je dovoljno da vas neko, samo malo podstakne. Ona mi je rekla da to radi od novinske hartije. Ali pošto moja knjiga uopšte nije imla korice, pored novinske hartije, trebalo mi je i nešto čvršće. Prvo sam uzela korice od stare dečje sveske, pa sam ih par puta oblepila novinskom hartijom. Za to sam koristila oho lepak i neki lepak za drvo.Kada se to lepo isušilo nalepila sam na knjigu i već sam dobila korice.Da bih malo razbila monotoniju novinske hartije, dodala sam i čipku, koja je uvek u modi i tako predmeti postaju, na neki način romantični.
Sada je moja knjiga dobila novo ruho.






Cvet koji je pored knjige dobila sam sinić od moje ćerke iz moje bašte.Ona me tako često obraduje cvećem.




Torbicu za mobilni telefon koju vidite na knjizi, takođe sam ja isheklala, pre tri godine.





Napravila sam i jednu fotografiju na dnevnom svetlu,da se bolje vidi.

Do sledećeg posta 
    Jadranka                  



Нема коментара:

Постави коментар