Powered By Blogger

четвртак, 7. новембар 2013.

KNJIGE

            Danas su mi stigle knjige, koje sam kupila putem limunda sajta kupovine i prodaje. Po meni su te knjige  jako vredne, i ako su koštale svega 20,00 RSD ,ukupno.
Jedna od njih je " Istorija nove srpske književnosti " , Jovan Skerlić, a druga " Izabrana dela " F.M.Dostojevski, jedan od velikih i ujedno mojih omiljenih pisaca.
Inace sam tokom druge trudnoce procitala gotovo sve knjige od njega, jer nisam imala sna.Ali mi je tada falio sagovornik da sva ta dela analiziramo.
Nažalost, obe knjige su bez korica, da li neko ima dobru ideju, kako bih napravila korice i restaurirala knjigu?.
       

         

    
                       






Do sledeceg posta
    Jadranka                       




Нема коментара:

Постави коментар