Powered By Blogger

понедељак, 11. новембар 2013.

Kolac sa jabukama

     Dva puta za redom pravim isti kolač, pravila sam ga sinoć, pa opet večeras. Zato što je jako ukusan, a jednostavan, pa su ga moji ukućani brzo pojeli,i poželeli ponovo, hvala bogu ima nas dosta, petoro. :)
     Napisaću vam recept,da i vi mi možete obradovati vase ukucane, jednim,  ukusnim, jednostavnim i jeftinim kolačom. Još ako imate jabuka u izobilju, kao ja, onda je stvarno jeftino.




Sastojci:


  • 4 jaja
  • 4 šoljice(1dc)šećera
  • 2 šoljice ulja
  • 3 šoljice brašna
  • 1 kesica praška za pecivo
  • 1 kesica vanilinog šećera
  • 3-4 jabuke
  • 1 kesica C slaga  
 
Priprema:
       Jabuke  oljuštiti,iscekati na sitne komadiće i sipati u podmazan pleh,sa pek papirom.




Staviti u rernu 10 min, na 220 stepeni C.





Dok se jabuke peku ,umutiti 4 jaja(odvojte belanca od žumanaca, žumanca na kraju dodajte) ,šećer, ulje, brašno, prašak za pecivi i vanilin šećer. Dobijeno testo, nakon 10 min, sipati na jabuke.




Kada se kolač odvoji od pleha, ili probajte standardnu"čačkalica" metodu, izvadite iz rerne i izručite na tacnu tako da jabuke budu odozgo.




Kada se kolač, ohladi, umutite šlag i premažite kolač. Ja nisam čekala da se potpuno ohladi, zato izgleda ovako. :)



Prijatno
 Do sledećeg posta 
      Jadranka                 

Нема коментара:

Постави коментар